نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5904
-
الف
+

حضور بازیگران «یوسف پیامبر» در سریال «موسی(ع)»/نقش آفرینی بیش از 700 بازیگر

«احمد میرعلایی» درباره انتخاب بازیگران سریال «موسی(ع)» و زمان شروع فلمبرداری آن سخن گفت.

«احمد میرعلایی» تهیه کننده سریال حضرت موسی(ع) با بیان اینکه ساخت این سریال متوقف نشده و نمی شود ، درباره انتخاب بازیگران و زمان شروع فلمبرداری آن سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «احمد میرعلایی» تهیه کننده سریال حضرت موسی(ع)  با بیان اینکه وضعیت «جمال شورجه» رو به بهبود است و ساخت این سریال متوقف نمی شود، درباره انتخاب بازیگران این سریال و زمان شروع فلمبرداری آن سخن گفت.

«احمد میرعلایی» درباره انتخاب بازیگران و عوامل این سریال گفت : این روزها مصروف رایزنی برای انتخاب بازیگران سریال «موسی(ع)» هستیم؛ بر اساس فلمنامه 700 الی 800 بازیگر بایستی برای این سریال انتخاب شود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: در این سریال  حتماً از هنرمندان خارج از ایران استفاده می کنیم چرا که فضای کار ایجاب می‌کند حتماً از ملیت‌های دیگر استفاده شود.

«میرعلایی» در خصوص انتخاب بازیگر نقش حضرت موسی(ع) تأکید کرد: برای نقش «موسی (ع)» مصروف بررسی هستیم که یک فرد ناشناخته یا با تجربه بازی کند و البته این نکته را هم درنظر بگیرید که موسی(ع) در مقاطع مختلف نوزادی، کودکی، نوجوانی، جوانی و سنین بالاتر هست و شاید چندین بازیگر برای ایفای این کرکتر داشته باشیم.  

وی در پاسخ به این سوال که فلمبرداری سریال «حضرت موسی(ع)» چه زمانی آغاز می شود، گفت : پیش‌بینی ما این است که اول زمستان کار ضبط آغاز شود.

«میرعلایی» درباره لوکیشن فلمبرداری این سریال گفت : لوکیشن‌ یوسف پیامبر یک بخش کوچکی از این سریال بزرگ است و ساختمان‌ها بازسازی و توسعه پیدا می‌کند.

تهیه کننده سریال «موسی(ع)» درباره اینکه آیا بازیگران سریال «یوسف پیامبر» و یا گروه عوامل این سریال در «موسی(ع)» هم حضور خواهند داشت، به خبرنگار تسنیم گفت: قطعاً‌ از بازیگران ایرانی خصوصاً بازیگران سریال «یوسف پیامبر» و البته افراد با تجربه دیگر سریال‌های مذهبی، تاریخی و دینی هم در پروژه ما خواهند بود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر